Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG
MiG- Mistrzowie i Gracze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spis Zaklęć
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Telas
Goblin
Goblin



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąc kase na brovca? :/

PostWysłany: Nie 20:32, 18 Cze 2006    Temat postu:

No coz, nie wierze, ale tez popieram Atha Wink Przynajmniej co do szkoly zywiolow, zeby byla jedna. Po co nam strzala lodowa, ogniowa, kamienna i piorun?Razz Niech mag sobie panuje nad roznymi zywiolami i przywoluje ich moce w zaleznosci od potrzeb(ofkz moze byc lepszy, lub gorszy w danym zywiole, ale nie ma potrzeby tworzenia odrebnych szkol).
Co do szkoly przywolan i duridow sie nie wypowiadam, mi to nie przeszkadza..
Druidzi powinni walczyc o swoje prawa i przydatnosc Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Athlandil_Oylam
Gość






PostWysłany: Nie 20:40, 18 Cze 2006    Temat postu:

Eeemmm... pamiętaj że druidzi mają też łączność z naturą i pewną nad nią władze...
Powrót do góry
DarkAin
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pon 10:49, 19 Cze 2006    Temat postu:

nach czarów musi być po równo żeby było sprawiedliwie czyli musiał bym do każdego coś dodać ; o. Pomyśle nad tym wielkim up-gradem ale magów i tak jest cały chuj więc teraz to nie jest potrzebne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Athlandil_Oylam
Gość






PostWysłany: Wto 3:50, 04 Lip 2006    Temat postu:

Równo nie oznacza wcale sprawiedliwie... a wręcz przeciwnie... a co do szkoły przywoływania, miała by ona dotyczyć równiez tworzenia portali oraz przywoływania przedmiotów... oczywiście taka jest moja propozycja... przydała by się też szkoła zaklinania dotycząca umysłu(czary takie jak hipnoza na wyższych poziomach, czytanie w myślach itd.)... no ti to wszystko co mam do powiedzenia narazie...
Powrót do góry
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 13:55, 04 Lip 2006    Temat postu:

ekhm...
może hipnoza będzie bo mam pomysł na rozwinięcie jasnowidza...
a pozatym na wyższych poziomach...cóż puki co jest jeden mag w stowarzyszeniu i jeden guślarz...o reszcie ani widu ani słychu więc nie jest to jakaś pilna sprawa:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sandro_Xardran
Ork
Ork



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:07, 04 Lip 2006    Temat postu:

1 Mag Razz o lol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 14:16, 04 Lip 2006    Temat postu:

a to przepraszam...dwóch bo jest jeszcze cieniu:)
(iluzjonista)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Athlandil_Oylam
Gość






PostWysłany: Wto 18:05, 04 Lip 2006    Temat postu:

Mar, będzie jeszcze jeden, i ja nim zostane bo porzucam pirata Wink
Powrót do góry
Elvans
Goblin
Goblin



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:35, 04 Lip 2006    Temat postu:

Ja byłem ale przez Mara nie jestem a byłem good magiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:00, 07 Lip 2006    Temat postu:

powielacie wsumie tylko.
jesli chcecie zaklecia - macie, DD, mlotek... inne systemy...
chcecie zrobic cos co podchodzi pod free? zrobcie zaleznosc efektu, obszaru, oddzalywania itd... od stopnia trudnosci/utrzymania/przwolania etc.
niechaj mag czuje ze jest magiem, ze moze uzyc swojej mocy dziwnie nawet. niech wie ze moze zrobic prosta rzecz uzywajac magii... bo i tak nie przewidzicie wszystkich czarow na ktore bedzie zapotrzebowanie... profesja maga nie powinna byc tozsama z kolekcjonerem skryptow jak to jest w DD... mozna wprowadzic pewne rzeczy ktore ulatwiaja rzucanie czarow, np krysztal ktory wzmacnia przywolania etc... ale to byloby juz wyzwanie. skoro chcecie powielac przyzwyczajenia fantasy... czyli zeby system utonal wsrod setek ddpodobnych powstajacych ciagle, powodzenia. podalem pomysl Wink
Powrót do góry
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Pią 19:24, 07 Lip 2006    Temat postu:

keyer... ja chce również do tego dążyć...ale puki co dążymy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorgee
Drugi po cesarzu
Drugi po cesarzu



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:41, 07 Lip 2006    Temat postu:

Ooo... dajcie mu cygaro!

Faktycznie, coś w tym jest. Gdyby to ode mnie zależało, magię kształtowałbym na wzór Tolkiena (ani słowa! Tolkiena, Słowackiego i Mickiewicza się nie komentyje, tylko przyjmuje takich, jakimi są).

Najlepszym przykładem jest walka Olorina (Gandalfa) z ostatnim ocalałym Valaraukarem (Balrogiem - nazwenictwo z Silmarillionu użyte celowo, za co nie przepraszam, bo kto nie czytał, sam sobie winien) w kopalniach Morii. Olorin zamyka drzwi i przytrzymuje je magią (proste ukierunkowanie sporej energii w postaci telekinezy, celem utrzymania drzwi w jednym położeniu), Valaraukar używa magii podobnie, ukierunkowując zaczerpniętą energię, by telekinezą otworzyć owe drzwi. Same drzwi (materia w końcu) nie wytrzymują przeciążenia spowodowanego przez dwie siły o dużej wartości i przeciwnym zwrocie - lecą w drzazgi.

Można stąd wysnuć wniosek, że magia, jako niezdefiniowana i dzika energia, jest w zasadzie wszędzie, choć różnie zagęszczona. Tam, gdzie jest naprawdę gęsta, można ją wyczuć "przez skórę". Niektórzy ludzie mają większą wrażliwość na takie bodźce, więc wyczuwają magię tam, gdzie jest gęstsza, niż przeciętnie. Magowie, jak sądzę, potrafią tę energię czerpać z otoczenia i - po przetworzeniu - wydawać z siebie w postaci zaklęć.

Naturalnie, gdy magia przechodzi przez materię, jaką jest ludzkie ciało, narusza jego strukturę (stąd u magów ze sporym stażem siwe włosy, zmarszczki, objawy przedwczesnego starzenia, oraz, w wypadku oddania dużej ilości energii na raz - obrażenia wewnętrzne i zewnętrzne, krwotoki, omdlenia). Sądzę, że rozsądne jest, by ilość/natężenie czerpanej i oddawanej magii zależne było od poziomu zaawansowania maga.

Co do zwojów - taki zwój powinien zawierać raczej wskazówki, w jaki sposób kierunkować energię (zwykłe telekineza jest prosta, co innego, gdy mag chce uzyskać efekty, dla naprzykładu, pirotechniczne), niż stanowić swoiste "być, albo nie być" czaru w arsenale maga, jak to jest w D&D, czy jak zaczyna dziać się w MiGu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Athlandil_Oylam
Gość






PostWysłany: Sob 0:14, 08 Lip 2006    Temat postu:

Thor powiedziałeś coś z czym się absolutnie zgadzam i popieram, w taki sposób że od razu wszystko wiadomo Wink tylko trzeba jeszcze wymyślić do tego system odpowiedni... pomyśl nad tym... dodam jeszcze że to upraszczało by magie dosyć znacznie...
Powrót do góry
Telas
Goblin
Goblin



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąc kase na brovca? :/

PostWysłany: Sob 18:17, 08 Lip 2006    Temat postu:

Nie wiem czy pisalem to na tym forum, czy na jakims innym, ale reklama musi byc..
Zapoznajcie sie z magia z systemu Mag: Wstapienie! Tam to sa dopiero prawdziwi magowie!
Magia tam podzielona jest na sfery, jest ich, bodajze, dziewiec. Kazda odpowiada za co innego, dzieki jej wykorzystaniu mozna uzyskac rozne efekty. Mag powieksza swoja znajomosc i mozliwosc manipulowania dana sfera, dzieki czemu jest zdolny do rzucania silniejszych zaklec. Laczac dwie, czy trzy sfery mozna uzyskac lepsze efekty, ofkz, kazda sfera odpowiada za co innego.
Wiem, ze napisalem to troche chaotycznie Razz Moze podam przyklad?

Mag chce rzucic zaklecie kuli ognia, wiec, wg. systemu Mag: Wstapienie musi znac kilka sfer. Sfere materii(na x poziomie), aby stworzyc 'paliwo', zeby owa kula plonela, sfere sil(na x poziomie), zeby wzniecic ogien i sfere korespondencji(na x poziomie), by pchnac owa kule w przecniwnika(ew.moze uzyc sily wlasnych ramion:P).

Dzieki takiemu systemowi magii unikniemy bezsensownych skryptow(jak ktos juz wspomnial), jakim sa czary w DDkach. W koncu mag poczuje w sobie sile, ktora moze ukierunkowac wedle wlasnej woli. Lepsze to, niz dwa czary na poczatek RazzRazz
Ofkz wskazane jest, by grono naszych MG stworzylo sfery od poczatku, albo cos na ich ksztalt Wink Moim zdaniem pomysl z Maga: Wstapienie jest zajebisty i nie ma lepszego sposobu, by poczuc sie magiem Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Sob 18:20, 08 Lip 2006    Temat postu:

Zamierzam się osobiście zająć magią bo mam kilka dobrych pomysłówWink potem pogadamy z MG'ami sadze że do tego czasu już nas nie będzie trójka;] ostatnio coś nam się chętnych namnożyłoVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin