Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG
MiG- Mistrzowie i Gracze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modlitwy Kapłana Dobrych Bóstw

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkAin
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Nie 14:39, 12 Mar 2006    Temat postu: Modlitwy Kapłana Dobrych Bóstw

Podstawowa

Święta Woda - Odmawiając tą modliwe kapłan w skupieniu wypowiada błogosławieństwo po czym dotyka dowolnego pojemnika z wodą. Dzięki sile inkantacji woda taka parzy niczym kwas wszelkie nieumarłe istoty oraz demony. Zaletą modlitwy jest to , że oczyszcza ją także z wszelkich trucizn i brudów zaś wadą fakt , że pojemnik nie może być większy niż mała beczka. Pobłogosławić można jedynie wode.

Odwaga - Kapłan w skupieniu odmawia modlitwę po czym wskazuje za cel siebie bądź jednego ze swoich sojuszników. Osoba taka nabiera wielkiej odwagi oraz pewności siebie. Inkantacja niweluje działanie paniki oraz wszelkich zastraszeń.

Błysk - Modlitwa ta posiada dwie właściwości. W obu przypadkach po jej odmówieniu należy wskazać za cel dowolną ostotę , którą na chwile ogarnia jasne światło. Po pierwsze błysk niweluje jedną losowo wybraną inkantację złego kapłana z poziomów podstawowego i zaawansowanego , odmówiony zaś bezpośrednio na kapłana złych bóstw rozprasza mu jego aktualne modły. Po drugie modlitwa ta obezwładnia na jakiś czas jednego dowolnie wybranego nieumarłego stwora. Siła inktantacji jest tym mocniejsza im słabsze są modlitwy mrocznego kapłana oraz im słabszy jest nieumarły.

Święta Zbroja - Po odmówieniu specjalnej inkantacji kapłan wskazuje za cel siebie bądź jednego ze swoich sojuszników. Modlitwa ta powoduje , że na "obdarowanej" nią osobie materializuje się niewidzialna zbroja która całkowicie chroni przed każdym ciosem fizycznym takim jak wbicie się strzały , cięcie mieczem czy nawet uderzenie od lecącego krzesla. Wadą świętej zbroi jest to , że znika po jednym uderzeniu oraz to , że nie chroni przed czarami.

Dar Mowy - Kapłan po odmówieniu tej modlitwy dotyka czubkami palców ust swoich bądź jednego ze swoich sojuszników. Dar mowy powoduje że obdarowana nim osoba mówi wyraźnie i płynnie zaś słowa same rzucają się jej na język. Dzięki temu polepszają się jej wszystkie umiejętności związane z przemawianiem czy przekonywaniem a wcześniej nie zrozumiałe dla kapłana języki stają się trochę bardziej jasne.

Świetlista Amunicja - Dzięki tej inkantacji kapłan może w przeciągu chwili pobłogoslawić strzałe, bełt bądź pocisk na broni dystansowej swojego sojusznika. Amunicja owa po uderzeniu w cel zapala się blaskiem który nie tylko rozjaśnia teren dookoła ale także rani wszelkie nieumarłe istoty. Z powodu krótkiego działania modlitwy należy ją odmawiać przed samym wystrzelniem danej amunicji.

Zaawansowana

Leczenie - Po odmówieniu tej modlitwy kapłan wskazuje dłonią ranę jednego ze swoich sojuszników. Inktancja powoduje że staje się ona mniej poważna a w przypadku lekkich obrażeń całkowicie znika. Zaletą modlitwy jest że w wypadku skaleczenie przy okazji je odkarza , zaś wadą że nie można jej odmówić bezpośrednio na siebie.

Egzorcyzm - Odmawiając tą modlitwe kapłan popada w stan całkowitego skupienia. Przez ten okres jest całkowicie bezbronny i nie może wykonywać żadnych ruchów. Inkantacja ta powoduje że przez cały czas jej trwania wszystkie nieumarłe istoty bądź demony w okolicy mogą zacząć uciekać , stanąć zdezorientowane w miejscu lub nawet się rozpaść wracając spowrotem do otchłani. Efekty są losowe i obejmują każdą istotę oddzielnie , są zaś tym silniejsze im słabsza jest odpędzana istota.

Błogosławione Ostrze - Po wypowiedzeniu modlitwy kapłan wskazuje za cel dowolną broń białą , swoją bądź jednego ze swoich sojuszników. Inkantacja powoduje że ostrze tego oręża staje się pobłogoslawione przez co zadaje większe rany istotom nieumarłym oraz demonom.

Tajemna

Wskrzeszenie - Odmawiając tą modlitwe kapłan popada w stan całkowitego skupienia odmawiając w myślach słowa długiego psalmu. Następnie dotyka dłonią martwej osoby , która nie może nie żyć dłużej jak kilka godzin. Wskrzeszenie powoduje że jej dusza wraca do ciała zaś ewentualne rany przestają być śmiertelne. Z powodu ogromnego wysiłku i wiary jaką arcykapłan poświęca by kogoś wskrzesić , przez następny tydzień od momentu odmówienia tej modlitwy jego inkantacje działają dwa razy słabiej niż zwykle zaś poziom tajemny do ukończenia tego czasu jest mu odebrany.

Avatar - Modlitwe tą odmawia się dość długo i mozolnie. Po jej zakończeniu arcykapłan wskazuje za cel siebie bądź jednego ze swoich sojuszników. Osoba taka staje się boskim avatarem dzięki czemu jest wszystkie umiejętności rosną dwukrotnie, zaś w zależności od wyznawanego bóstwa jedna statystyka rośnie do poziomu boskiego. Efekt utrzymuje się przez kilka godzin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin