Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG
MiG- Mistrzowie i Gracze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modlitwy Druida

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkAin
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Nie 13:17, 12 Mar 2006    Temat postu: Modlitwy Druida

Poziom Podstawowy

Niedźwiedzie Pazury - Odmawiając tą modlitwę druid wypowiada kilka słów modlitwy po czym unosi ręce do góry. W przeciągu chwili jego paznokcie i całe ręce zmieniają się w niedźwiedzie łapy i pazury. Dzięki temu człowiek lasu zyskuje dodatkową siłe oraz śmiertelnie groźną broń szarpaną. Wadą tej inkantacji jest to iż druid może ją odmówić jedynie na siebie oraz to że na czas jej działania traci na zręczności.

Kamienna Skóra - Kapłan natury odmawia tą modlitwe w skupieniu po czym wskazuje za cel siebie bądź jednego ze swoich sojuszników. Skóra osoby na którą odmówiono modlitwę staje się twarda i pomarszczona niczym kora dając ochrone porównywalną do skórzanej zbroi. Zaletą inkantacji jest fakt że w żaden sposób nie krępuje ruchów zaś jej wadą że nie chroni przed czarami.

Zmysł Natury - Odmawiając tą modlitwe kapłan wypowiada po cichu słowa inkantacji po czym dotyka ziemi lub pobliskiego drzewa. W przeciągu chwili staje się duchową jednością z otaczającą do przyrodą. Dzięki temu słyszy , widzi i czuje wszystko w zasięgu kilkunastu kilometrów. Modlitwa nie daje żadnej kontroli nad przyrodą a jedynie pomaga zdobyć potrzebne informacje.

Cierniowe Skupisko - Druid odmawia tą modlitwę w skupieniu po czym wskazuje fragment gruntu. W ciągu chwili wyrasta tam kolczasty krzak mający ok 1m wysokości i 0,5 metra średnicy. Nie jest groźny dla zdrowia, lecz potrafi dotkliwie poranić i uwięzić na dłuższy czas zaś toksyny zawarte w kolcach wywołują lekkie oszołomienie, gdy dostaną sie do krwioobiegu istoty wielkości człowieka. Zaletą inkantacji jest to , iż roślina na pierwszy rzut oka wygląda pospolicie i niegroźnie.

Mięsożerna Roślina - Odmawiając tą modlitwe kapłan wskazuje za cel ziemię bądź jakikolwieg nieruchomy obiekt. W przeciągu chwili wyrasta na nim mięsożerna półtora metrowa roślina. Dzięki swoim chwytnym korzeniom owija się dookoła przedmiotu stając się swoistą pułapką. Jeżeli jakaś żywa istota za bardzo się zbliży zostaje ugryziona pełnym zębów kielichem kwiatowym. Dodatkową zaletą stworzenia jest to , iż na odległość pluje kwasem.

Przywołanie Zwierzęcia - By odmówić tą modlitwe kapłan natury musi wzieść w niebo ręce i wypowiedzieć po cichu słowa krótkiego psalmu. W przeciągu chwili przybiega do niego najbliższe w okolicy zwierze by mu służyć. Owym zwierzęciem może być wilk , kojot , dziki koń , jeleń , orzeł , czy jakiś bezdomny pies. Stworzenie rozumie proste polecenia i zachowuje się jakby było tresowane. Zaletą inkantacji jest , iż działa bez ograniczeń , zaś wadą że druid może posiadać jednorazowo tylko jedno zwierze. W każdej chwili człowiek lasu może je uwolnić by przywołać nowe.

Poziom Zaawansowany

Leczenie - Po odmówieniu tej modlitwy druid wskazuje dłonią ranę jednego ze swoich sojuszników. Inktancja powoduje że staje się ona mniej poważna a w przypadku lekkich obrażeń całkowicie znika. Zaletą modlitwy jest że w wypadku skaleczenie przy okazji je odkarza , zaś wadą że nie można jej odmówić bezpośrednio na siebie.

Oplątanie - Druid odmawia tą modlitwe w skupieniu po czym wskazuje za cel jednego ze swoich wrogów. Ofiara zostaje od stóp po czubek głowy oplątana wychodzącymi z ziemi korzeniami pobliskich drzew. Zaletą inkantacji jest to , że korzeniami oplątać można także jakiś mniejszy budynek , przedmiot czy jakikolwieg inny cel. W razie złego odmówienia inkantacji istnieje ryzyko że schwytane zostanie co innego niż chciał druid.

Rój Owadów - By odmówić to zaklęcie kapłan natury musi wypowiedzieć słowa modlitwy a następnie wskazać za cel jednego ze swoich wrogów. Inkantacja ta powoduje , że ofiara zostaje zaatakowana przez wszystkie gryzące i kąsające owady z okolicy. Rój owadów jest tym większy i groźniejszy im więcej jest insektów w obszarze jego działania.

Poziom Tajemny

Przemiana - Odmawiając tą potężną modlitwe druid popada w stan długiego skupienia. Po około godzinie medytacji przechodzi metamorfozę , dzięki której zamienia się w dowolne wybrane przez siebie zwierze. Należy jednak pamiętąć , że nie może ono drastycznie różnić się rozmiarami od druida. Efekt utrzymuje się nie dłużej niż dobę i w każdej chwili może być przez człowieka lasu przerwany. W razie błędu przy odmawianiu inkantacji istnieje ryzyko zamiany w niewłaściwie zwierze lub konieczność pozostania w tym stadium aż do końca jego działania.
Przywołanie Czerwia - Odmawiając tą potężną modlitwe druid popada w stan około godzinnej medytacji dotykając przez cały ten czas ziemi na której stoi. Po zakończeniu inkantacji matka natura przysyła kapłanowi z pomocą długiego na około 10 metrów , podziemnego czerwia. Istota potrafi wynurzyć się z ziemi i dosłownie połknąć swoją ofiare. Charakterystyczny ruch gleby i sama obecność tego stwora budzi u mniej odpornych na strach panikę. Czerw służy druidowi przez okres jednej doby trzymając się przez ten czas blisko swojego pana.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DarkAin dnia Wto 1:02, 11 Kwi 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin