Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG
MiG- Mistrzowie i Gracze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kilka słów o MiG
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Czw 21:49, 12 Paź 2006    Temat postu: kilka słów o MiG

MiG - Mistrzowie i Gracze. Czyli ludzie którzy grają w RPG po necie.
gramy w systemie stuprocentowo narracyjnym, gramy na czacie WP a konkretniej na miniczacie- zapewnia to iż na sesji znajdą się tylko ludzie do niej przeznaczeni.
Celem powstanie stowarzyszenia było stworzenie w miarę jednolitego świata w którym MG będą prowadzić sesje- dzięki temu zmieniały by się wraz z kolejnymi sesjami nawet u róznych MG.

Tworzenie postaci:
praktycznie można grać wszystkim: od smoków po zające... pamiętajcie jednak że MG ma prawo wybrać spośród chętnych osób na sesje te które najbardziej mu odpowiadają- wiec raczej bez smoków czy królików... (u mnie ciężko z Drowami czy czymś wampirzym:/)

Nadajecie postaci imię, mile widziana krótka biografia.
Wybieracie jedną z czterech klas: wojownika, maga,uczonego i łotrzyka.
Wojownik: wszystko co walczy od barbarzyńców przez żołnierzy po jakiś super szermierzy.
Mag: madzy, czarodzieje, mistycy czy guślarze.
uczony: głównie kapłani lecz takze np. medycy, inzynierzy itd.
Łotrzyk: Chyba najobszerniejsza klasa. Obejmuje ona rozbójników, złodzieji, włamywaczy czy w końcu skrytobójców.

Jako iż ufamy w wasze wysokie umiejętności gry to wy macie odgrywać postać tak, aby wynikało mniej więcej kim jesteście. jeżeli tworzycie nekromante to jasne jest to że nie będziecie np. rzucał kulami ognia choć teoretycznie to potrafi, poprostu używa nieco innego rodzaju magii-> ale to wasze kompetencje w które nie będziemy wchodzić.

Dalej opisujecie ekwipunek, wygląd a na koniec dajecie to do ewentualnego skorygowania przez MG w celu ograniczenia "nadużyć" dostaniecie też od MG pieniądze na początek- wedle jego oceny.

Po tych drobnych formalnościach możecie spokojnie dać postać do działu "Galeria postaci" a w dziale "Kalendarium Sesji" możecie się zapisywac na owe sesje. Oczywiście nie wszystkie są w naszym "systemie". Zawsze możecie wyjść z inicjatywą poprowadzenia czegoś innego a gracze raczej się znajdą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivellios
Humanoid
Humanoid



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z przed monitora

PostWysłany: Sob 14:10, 07 Kwi 2007    Temat postu:

Jeśli chodzi o postacie to można chyba jeszcze dodać jeden typ:

Parapsychiczny: wszyscy psionicy, telekinetycy, pirokinetycy itd.

W MiG nie ma żadnego określonego systemu i żadnych narzucanych reguł i zasad (to się tyczy gry Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Sob 15:42, 07 Kwi 2007    Temat postu:

parapsychicy wliczani są do magów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivellios
Humanoid
Humanoid



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z przed monitora

PostWysłany: Sob 19:03, 07 Kwi 2007    Temat postu:

hmm..

Magia raczej opiera się na energii runicznej, formułowej, czy jakiejśtam symbolicznej, a w przypadku kapłanów- boskiej, natomiast parapsychczna to moce umysłu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Sob 20:30, 07 Kwi 2007    Temat postu:

ja osobiście postrzegam wszystkie aspekty magii jako moc umysłu, jak jest ona wykorzystywana to już inna sprawa. Runy i symbole są jak dla mnie tylko wspomagaczem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivellios
Humanoid
Humanoid



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z przed monitora

PostWysłany: Nie 11:39, 08 Kwi 2007    Temat postu:

Jest tak:

W magii, energia pobierana jest od bóstw, żywiołów itd., umysł nadaje formę magii, a runy i symbole ją wspomagają.

Natomiast w psionice, energia pochodzi od samegu umysłu, chakr i układu nerwowego i jest kształtowana przez umysł.

Mar, tu mnie nie przkonasz, bo sam się też zajmuje parapsychologią Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Nie 14:24, 08 Kwi 2007    Temat postu:

i ci się rzuciłoRazz to tak jak ja bym się interesował karatekami i chciałbym ich wyłączyć z wojowników;] przecież tamci walczą mieczem, a ci rękoma...

Poza tym wg to tylko inny sposób użytkowania magii...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivellios
Humanoid
Humanoid



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z przed monitora

PostWysłany: Nie 21:10, 08 Kwi 2007    Temat postu:

W takim razie zajrzyj do jakiegokolwiek systemu gdzie występują psionicy, w każdym jest to oddzielna dziedzina od magii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zR@ziel
Homo erektus
Homo erektus



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Eye of Terror

PostWysłany: Nie 21:55, 08 Kwi 2007    Temat postu:

Hmm...zaczynam tu czuc obrzydliwy smród ddków Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Pon 0:03, 09 Kwi 2007    Temat postu:

dokładnie... zajeżdża DnD...
ja polecam za to literature, np. Edingsa, Gemmela, w sumie i Farland też jest warty przeczytania, tam jest opisane albo podejście do istoty magii, albo do "psionów" (głównie gemmel gdyż tam cała magia jest tego typu)...

Każdy system wychodzi z innego założenia, a to jest akurat taki szczegół, o który nie warto toczyć zażartych sporów, a jednocześnie nie komplikujmy.
Wg mnie jest to tak jak ci mówiłem: interesujesz się tym, więc chcesz to wydzielić pomimo bezsensu takiego właśnie wydzielenia.
Poza tym przytoczę z powrotem argument o moim zainteresowaniu karateką. Zwykły wojownik walczy mieczem ( właśnie te runy itp), a karateka używa jedynie własnej zręczności, ale i efekty są różne- nie utnie człowiekowi głowy (czy nie przypali firebolem) jednak chyba można te dwie podklasy wrzucić do jednej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivellios
Humanoid
Humanoid



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z przed monitora

PostWysłany: Pon 21:25, 09 Kwi 2007    Temat postu:

D&D? Tam w ogóle byli psioni? Shocked chyba w jakimś 19819234714 dodatku... Twisted Evil Dobra Rób jak chcesz. Z resztą z tym odzieleniem karateki to też niegłupi pomysł Smile Wink Smile Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Telas
Goblin
Goblin



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąc kase na brovca? :/

PostWysłany: Pon 22:15, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Byli w dodatku Wink to raczej oczywiste Cool
Dobra, to oddzielamy karatekę od wojownika.
Ale ja chciałbym grać rzemieślnikiem, tylko jeszcze dokładnie nie wiem jakim.
Stwórzcie więc łukmistrza, kowala, garbarza, krawca, malarza, rzeźbiarza i murarza, a ja, po uprzednim zapoznaniu się z opisami ww. profesji zdecyduję się na którąś, ok? :]

Chill..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zR@ziel
Homo erektus
Homo erektus



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Eye of Terror

PostWysłany: Pon 23:13, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Dokladnie , zeby powodem do sprzeczki byla klasyfikacja czy koles z mozgojebem to mag czy nie ? xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 9:40, 10 Kwi 2007    Temat postu:

toteż właśnie powiedziałem, że nie ma o co się sprzeczać i nie ma co się rozdrabniać;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Athlandil_Oylam
Gość






PostWysłany: Wto 21:02, 10 Kwi 2007    Temat postu:

Najlepiej to wogóle profesji nie rozdrabniajmy... mag też walczy tylko że magią, więc wrzućmy go do wojowników, a łotrzyków wrzućmy do rzemieśliników, razem z uczonymi, bo oni wytwarzają wytrychy i zwoje wiedzy Wink tak będzie najprościej... po cholere się rozdrabniać! W jedności siła!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin