Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG
MiG- Mistrzowie i Gracze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Kalendarium sesji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Czw 0:56, 05 Lip 2007    Temat postu: Kampania...

Ostatnio w cesarstwie zrobiło się nie małe zamieszanie. Krążą słuchy o prywatnych wojnach arystokracji. Wielkie rody straciły poparcie cesarza w mgnieniu oka. Totalny chaos na dworach arystokratów powoduje również zagrożenie dla cesarstwa. Nic dziwnego, że coraz częściej można znaleźć w miastach "kupca" z Gohorku czy Gredanii. Każdy walczy o swoje wpływy.

Czy kilka pojedynczych jednostek zdoła zahamować tą lawinę?

Jednym słowem potrzebuje 4-5 graczy do kampanii. Pojedyncze sesje odbywać się będą jeszcze w lipcu - być może wprowadzenie w postaci sesji forumowych. Jednak większosć gry będzie podczas sierpnia.

Wymagania co do postaci
- Dosyć dokładna historia postaci. Trzeba to podzielić na 6 okresów życia z których wynikać będą jakieś umiejętności ( a raczej zdolności, bo nie chodzi mi tu o czytanie i pisanie)
- Bez wyalienowania- macie być dosyć rozmowni
- preferowana rasa- człowiek.
- Profesja- bez przesady, żadnych skrytobójców, łowców czarownic.

Czekam na chętnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xavon Ghus
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee... yyyy.... zapomniałem

PostWysłany: Czw 6:36, 05 Lip 2007    Temat postu: Re: Kampania...

Marbit napisał:
Profesja- bez przesady, żadnych skrytobójców, łowców czarownic.
- specjalnie to napisałes z mysla o mnie przyznaj sie ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Czw 12:45, 05 Lip 2007    Temat postu:

Nie tylko.
Po prostu dla mnie te profesje są szalenie zaawansowane, musicie zagrać czymś prostszym- w trakcie kampanii będzie przecież możliwość awansu:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xavon Ghus
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee... yyyy.... zapomniałem

PostWysłany: Czw 14:04, 05 Lip 2007    Temat postu:

Xavon, syn jednego z piratów od dziecka żył na okrecie jednego z najlepszych statków pirackich jakie widział jego kraj.
Do 7 roku życia mieszkał na lądzie jako szczur lądowy ze swoją matką która była uzdrowicielką w mieście, pomagał matce jak mógł ale gdy ona umarłą na zaraze (jakie to orginalne ;p),
Umiejętność: Diagnoza- potrafisz określić na co ktoś choruje i ewentualnie dać jakieś rady na zmniejszenie skutków owej choroby.
[od 7 roku do 17roku życia]przygarną go ojciec na zabawy w korsarzy, jak sie potem okazało bardzo sie to różnilo od tego co sobie wyobrażał, całymi dniami szorował pokłady lub pomagał w kuchni uczył sie pirackiego rzemiosła tylko z opowiesci.
Zdolność: Swój człek! - każdy pirat czy inny rozbójnik rozpozna w tobie bratnią duszę. W dodatku wiesz gdzie lepiej nie chodzić, czy wystrzegać się ostrza znienacka
Gdy skonczył 17 lat ojciec dał mu szable i zaczął treningi z każdym z piratów i dość szybko nauczył sie po mistrzowsku walki na okręcie, technik abordażu i napadów, zgrał się z załogą która go w dość szybkim czasie zaczeła traktować jak równego a nie jak mlodzika.
Zdolność: Wyczucie kierunku
Umiejętność: krępowanie, wiązanie etc. Dobrze panujesz nad liną, znasz rozmaite użyteczne węzły.
Umiejętność: rozpoznawanie pogody- potrafisz stwierdzić czy będzie padać czy może zapowiada sie na słoneczny dzień.

W wieku 21 lat zabil pierwszą osobe , strażnika z okrętu kupieckiegood tej pory jego życie wyglądało mniej wiecej tak: rabunki, morderstwa, gwałty i rum w dużych ilościach, padał prawie na koncu tylko jego ojciec i kapitan wiecej mogli wypić od niego.
Zdolność: Mocna głowa
W wieku 27 lat Gwardia uwźiełą sie na nich i scigali ich dosłownie wszedzie, nie mieli życia a statki były kupieckie były uzbrojone po zęby co i tak nie zawsze przeszkadzało w ich obrabowaniu, w koncu trafili na zasadzke w której polowa zaogi zgineła a reszta ledwo odpłyneła poraniona, Kapitan jednomyslnie z resztą załogi postanowili sie na razie ukryć i przeczekać az skompletują załoge, wszyscy poszli w świat uprzednio dostając pierscienie zrobione przez maga- pirata członka załogii, pierscienie maja insygnia w kształcie czaszki, ponoć jak sie załoga zbierzi i odbuduja okret pierscien da jakoś znak magicznie ze pora wracać do "pracy".
Umiejętność: ukrywanie- potrafisz zarówno siebie jak i coś dobrze zakamuflować
Jako szczur lądowy, Xavon zmierzał od miasta do miasta dając sie wynająć jakimś kompanią najemniczym albo zdarzyło sie nawet ze przy budowie zamku pracował, obecnie ma 29 lat dłógie czarne włosy związane w kucyk, ubrany jest w białą koszule i czarne spodnie, na głowie ma chuste jest w miare bardzo charyzmatyczny i przystojny, ludzie po prostu go lubią, nikt nie zna jego przeszlosci a on zmierza od miasta do miasta w oczekiwaniu na zew przyjacieli. Walczy szeroką szablą która ma przy pasie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xavon Ghus dnia Śro 17:58, 11 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Czw 14:53, 05 Lip 2007    Temat postu:

podziel historie postaci na 6 równych okresów. Wtedy dostaniesz za to umiejętnośc- w ogóle zrób karte bardziej przejrzystą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lan Mandragoran
Troll
Troll



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 15:17, 05 Lip 2007    Temat postu:

Zgłaszam się na sesje!! Wink

Ale z postacią jeszcze jakiś czas się wstrzymam, nim ją stworzę i przemyślę jej historię, cechy itd.

Tematyka sesji mi odpowiada, fajnie by było gdyby MG dał jak najwięcej informacji odnoście świata. Byłbym wdzięczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Czw 16:45, 05 Lip 2007    Temat postu: Informacje o świecie

Cesarstwo Schor.

Geografia:
Kraj dosyć zróżnicowany geologicznie. Na południu znajdują się potężne łańcuchy górskie – Góry Graniczne i Góry Czerwone. Jest tam pełno szczytów na których do tej pory nie stanęła ludzka stopa. Z tych dwóch łańcuchow górskich wypływa kilka ważniejszych rzek. Ich dopływy sączą się przez równiny, porośnięte głównie niską roślinnością. Uprawa roli w tych terenach nie cieszy się popularnością- przeważa tutaj hodowla bydła i owiec.
Środkowa część kraju jest bardzo gęsto zaludniona. Wioski leżą w odległości paru mil tak, że pola bardzo często przystają do siebie. Jedynie na zachodzie znajduje się większy las. Mianowicie ogrody Mirvoru. Już kilka dni drogi przed nim kończy się jakakolwiek cywilizacja. Jest na jego temat wiele legend.
Północ kontynentu jest z kolei bardzo nizinnym terenem- nie licząc wzgórz na wschodzie. Są tutaj liczne małe lasy głównie iglaste. Tutaj swój bieg kończy większość ogromnych rzek. Tu również rozwinęły się gigantyczne miasta.

Władza:
Cesarz jest wybierany spośród jednego z rodów elektorskich, przez sześciu elektorów oraz przedstawiciela magów i Mistrza Aurent. Zwyczajowo Cesarzem zostaje diuk Schor. Inni diukowie pochodzą z następujących terenów:
- Walkor- potężne miasto, spichlerz cesarstwa. Słynie z zadziwiających budowli, bardzo rozbudowanego uniwersytetu oraz potężnej świątyni Teowego- bóstwa pomyślnych wiatrów. Miasto ulokowane nad rzeką Aurent. Pomimo tego iż miasto znajduje się sto mil w głąb lądu jest to jeden z większych portów cesarstwa.
- Omn- największy port cesarstwa. Znajduje się on na północy kraju w rozlewisku Eurynt – rzeki syren. Rzeka ta wpadając do morza ma blisko cztery mile szerokości, a podczas silniejszych deszczy na północy nie da się w nią wpłynąć statkiem. Miasto słynie z bardzo rozbudowanej floty- zarówno wojennej jak i kupieckiej.
- Schor- największe miasto w cesarstwie, a prawdopodobnie i na świcie. Dawniej próbowano je całkowicie obwarować- jednak nigdy się to nie udało. Trzy rzędy murów strzegą więc tylko środka miasta. Dookoła stolicy cesarstwa rozmieszczone są liczne zamki. Miasto leży nad rzeką Eurynt. Jest to centrum wszelakiego rzemiosła, centrum polityki. Każdy kto chce się liczyć w politycznym świecie przybywa na dwory tutejszych arystokratów.
- Titrejt- inni diukowie mają przynajmniej kilka miast tej wielkości. Jednak na południowym wschodzie cesarstwa zaludnienie jest stosunkowo nie wielkie. O tych terenach mówi się często „paniczkowo” gdyż są tu setki pomniejszych rodów. Samo miasto słynie jako miasto artystów.
- Ekworg – To właśnie do włości tutejszego diuka należą ogrody Mirvoru. Jako, że miasto leży na zachodzie kraju, dysponuje sporą armią- głównie do obrony przed wypadami piratów rzecznych w głąb kraju. Samo miasto słynie z potężnych murów- mówi się, że pozostaną nigdy nie zdobyte. Spławne rzeki z gór czerwonych, zapewniają regularne dostawy żelaza przez co rozwinęły się tutaj cechy kowali i płatnerzy. Diukowie Ekworgu nazywani są psami Schor, gdyż są wielce lojalni cesarzowi.
- Larica- miasto położone na północnym wschodzie na trzech wzgórzach. W dolinie przepływa spora rzeka o tej samej nazwie co miasto. Kilka rzek oraz ukształtowanie terenu sprawia iż miasto nie potrzebuje murów. Na terenach tego diuka jest wiele pomniejszych portów – świetnie się tu rozwija handel.

Thaumen- jest to zamek, a raczej miasteczko magów. Leży na wzgórzu obok rzeki Eurynt na południu kraju. Mistrz tutejszego uniwersytetu – obecnie kobieta o imieniu Jena- ma głos przy wyborze cesarza.
Aurent- wyspa w zatoce o tej samej nazwie. Niedaleko Walkoru. Swą pozycje zawdzięcza przeszłości. Terenem tym włada podobno jakiś potężny mag, który żyje nie przerwanie od kilku tysięcy lat. Przeciętny mieszkaniec cesarstwa wie bardzo mało o tej wyspie. Wiadomo jednak, że diukowie Schor wysyłają tam swoje dzieci na nauke. Sam Mistrz ma głos przy wyborze cesarza- jednak od dawna się na żadnej elekcji nie pojawił. Wyspa spowita jest zasłoną mgieł, a marynarze opowiadają że dookoła są wręcz ławice delfinów.

Kraje graniczne:
- Gohork- bardzo rozległe imperium na południu cesarstwa. Zamieszkane przez rozliczne ludy. Imperium to już kilka razy zbierało ogromną armie- największa sięgała trzystu tysięcy wojowników!- i ruszało na cesarstwo. Do tej pory udawało się wszystkie ataki powstrzymywać na murze Goar- potężnej fortyfikacji pomiędzy górami granicznymi i czerwonymi.
Panuje tam infant, wybierany przez rade plemion. Na całe szczęście rzadko kiedy udaje się przekonać do jego pomysłów wszystkie plemiona.
- Księstwa zachodnie- Drobne księstwa położone na zachodzie. Oddzielone są od cesarstwa jeziorem mgieł oraz ogrodami Mirvoru. Tylko na samej północy księstwo Aschowge styka się z cesarstwem. Dawniej było marchia cesarstwa, jednak podczas zamieszania politycznego- oddzieliło się jakieś sto lat temu.
- Gredania- państwo założone przez Zakon Serca, nic dziwnego więc że słynie z silnej floty i scentralizowanej polityki. Król zostaje wybrany jedynie za aprobatą mistrza zakonu. Generalnie państwo jest przyjazne cesarstwu jednak bardzo chętnie łupi jego statki.

To są jedynie podstawowe informacje. Jakieś dodatkowe będę dodawał każdemu osobno- bo nie każdy wie o wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorgee
Drugi po cesarzu
Drugi po cesarzu



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 18:27, 05 Lip 2007    Temat postu:

I ja się zgłaszam się, ale pozwól, że postać jeszcze trochę przyszlifuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Nie 14:36, 08 Lip 2007    Temat postu:

Poproszę już o postacie- chciałbym móc zacząć myśleć jak was połączyćSmile

a i jest jeszcze jedno wolne miejsce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lan Mandragoran
Troll
Troll



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 19:12, 08 Lip 2007    Temat postu:

Santiago del Horno

Rasa:
Człowiek

Profesja:
Elementalista / Poszukiwacz skarbów

wiek:
24 lata

Historia:

Okres 1 – syn szewca

Syn szewca, urodził się w biednej mieszczańskiej rodzinie. Nie ma za wiele do opowiadania o jego dzieciństwie, prawdopodobnie poszedłby w ślady ojca i wiódł mało ciekawy żywot gdyby nie ponure wydarzenie gdy miał 14 lat.
Jego rodzina postanowiła ruszyć w drogę i poszukać dla siebie lepszych warunków do życia. Podczas podróży statkiem przez morze, na okręt napadli piraci. Rodzinę zamordowano, a Santiago trafił do niewoli. Dziś bardzo niechętnie opowiada o tamtych wydarzeniach.
Zdolność: Znawca obuwia. Jedno spojrzenie na buty człowieka, a już możesz powiedzieć w jakiej sytuacji materialnej się znajduje, czy nawet określić część jego charakteru.

Okres 2 – W niewoli u piratów

Piraci oszczędzili go tylko dlatego aby sprzedać jako niewolnika. Przez wiele miesięcy pływał pod piracką banderą, a tam jeden z oprychów znający podstawy magii odkrył w Santiago potencjał. Młody chłopiec miał zdolności magiczne.
Wobec tego, nie opłacało się piratom sprzedawać go jako zwyczajnego niewolnika. Postanowiono że będzie się szkolić pod opieką pirata-maga. A kiedy nauczy się podstaw, zostanie sprzedany za odpowiednio wyższą cenę. Zdobywszy pierwsze tajniki sztuki magicznej Santiago wykorzystał swoją szansę na wolność i zbiegł piratom podczas jednego z pobytów w porcie.
Jego następnym przystankiem w życiu był Zamek Thaumen, miasto magów i tamtejszy uniwersytet.
Zdolność: Wyczucie kierunku- bardzo dobrze orientujesz się w terenie- szczególnie kiedy widzisz gwiazdy.

Okres 3 – Studia w Thaumen

Ten czas w życiu Santiago to rozliczenie z przeszłością, a także formowanie się jego poglądów na świat. Do tej pory życie go nie rozpieszczało ale na uniwersytecie, w studiowaniu znalazł oparcie.
Tu ukształtował się jego talent magiczny, Santiago największe sukcesy osiągał w magii związanej z żywiołami. Doskonale radził sobie ze wszystkimi aspektami tej magii zaś kompletnie zawodził w innych, np. był w stanie przyzywać tylko istoty pochodzące od żywiołów.
Niektórzy powiadają, że pewnego razu udało mu się przyzwać mniejszego żywiołaka wody, lecz sam Santiago nie potwierdza tych informacji a jedynie uśmiecha się szelmowsko.

Przeszłość, mimo że brutalna, nie odcisnęła na nim widocznego piętna. Santiago pozostał człekiem łagodnym, nieskorym do zadawania przemocy czy krzywdy innym ludziom. Nie lubił także broni, sam nigdy nie nosił przy sobie żadnego oręża.
Zdolność: Czarowanie
Umiejętność: czytanie i pisanie, znajomość historii,


Okres 4 – Poszukiwacz skarbów

Santiago fascynowała, poza magią, także przeszłość i szukanie śladów starożytnych cywilizacji. Na uniwersytecie zadbano także o jego wszechstronne wykształcenie, co stanowiło dla niego podłoże do badania przeszłości.
Podejmował liczne wyprawy do odległych zakątków świata, początkowo jako najemny magik, a z czasem począł organizować je samemu.
Ostatnia wyprawa poważnie nadszarpnęła reputację Santiago. Planował wybrać się na wyspę Aurent aby tam rozpocząć badania. Podczas podróży statkiem przez morze rozpętała się straszliwa burza, sztorm zniszczył okręt. Wielu ludzi zginęło, a wyprawa przyniosła znaczne straty. Od tego czasu Santiago, uratowany z katastrofy, musiał porzucić na jakiś czas to zajęcie.
Umiejętności: Znajomość legend

Okres 5 – Doradca na dworze

Po nieudanej wyprawie na Aurent, Santiago zdecydował się na przeczekanie niepomyślnych dlań czasów, będąc doradcą jednego z rodów arystokracji. Przez ten czas nawiązał kilka znajomości, zapoznał się ze stylem rządzenia w stolicy.
Zrezygnował ze stanowiska po konflikcie z jednym z książąt. Publicznie sprzeciwił się woli księcia, co zaowocowało pozbawieniem go pozycji (sprawa dotyczyła podatków, Santiago zgłosił sprzeciw wobec ich podnoszeniu). Musiał odejść
Umiejętności: heraldyka, etykieta

Okres 6 – Rezydent

W obecnym czasie rezyduje jako mag w niewielkim miasteczku, niedaleko stolicy – Schor. Traktuje to zajęcie jako przejściowe, mag-rezydent nie zaspokaja wysokich ambicji Santiago. Owa posada jest dlań trampoliną do dalszej kariery: albo pojawi się szansa wkroczenia na stałe do kręgu elity w stolicy, albo całkowicie poświęci się poszukiwaniom skarbów i śladów przeszłości.

W wolnych chwilach poszerza swoją wiedzę: studiuje księgi, przegląda stare dokumenty – wszystko wskazuje na to że kładzie podwaliny pod kolejną wyprawę po skarby. Choć przygotowania są na razie w bardzo początkowej fazie.
Santiago także żywo interesuje się życiem politycznym w stolicy. Arystokracja i elity rządzące postrzegają go jako osobę mającą dość kontrowersyjne poglądy. Np. w jednym ze swoich listów otwartych zawarł pomysł zakazania noszenia broni przez cywilów w całym Cesarstwie.
Z uwagą śledził ostatnie wydarzenia: wojny arystokracji i utrata przez nią poparcia Cesarza. Mocno go to zaniepokoiło i nie pozostał wobec tych wieści obojętny. Informacje o tym co się dzieje dochodzą do niego na bieżąco.

Ze swojej bezpiecznej siedziby w miasteczku pod Schor bacznie obserwuje sytuację. Swój czas poświęca w tej chwili praktycznie dwóm sprawom: przygotowaniom do wyprawy i analizowaniu faktów związanych z wojnami arystokracji.
Umiejętności: Zielarstwo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eilthaniel
Troll
Troll



Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:47, 09 Lip 2007    Temat postu: Zgłoszenie do drużyny

I ja się zgłaszam do tej kampanii Smile
Miło mi będzie zagrać z wami panowie.
Jestem nowa ale szybko się uczę Wink
Postać podam niebawem, jak tylko opracuję jej historię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Nie 19:07, 15 Lip 2007    Temat postu:

dajcie te postacie szybciej to mógłbym myśleć nad jakim wprowadzeniem dla was...:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xavon Ghus
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee... yyyy.... zapomniałem

PostWysłany: Pon 18:44, 16 Lip 2007    Temat postu:

dawać dawać te postacie, Mig wzywa was

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nienna di Velaro
Troll
Troll



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:48, 17 Lip 2007    Temat postu:

No zesz i kolejna sesja mnie omija ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Kalendarium sesji Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin