Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG
MiG- Mistrzowie i Gracze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gusła

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Pią 19:00, 30 Cze 2006    Temat postu: Gusła

Do profesji dodałem guślarza czarownika i czarnoksięznika...
tutaj daje moje propozycję czarów dla nich... dość długo nad tym pracowałem więc nie mówcie że takich profesji nie będzie:/ jako że mają o wiele słabsze czary proponuję również aby na początku mieli aż 5 czarów... potem na każdy poziom dostawali by jeszcze dwa lub trzy...

Proste
Leczenie chorób: guślarz rzucając ten czar musi dotykać chorego. Nie widać żadnych efektów wizualnych czary więc można go rzucać dość potajemnie.
Składnik: Liść mięty

Gojenie ran: czar ten przyśpiesza gojenie się ran a nawet zasklepianie się mniejszych. Guślarz rzucając ten czar nakłada na rannego dłonie w miejscu rany. Widać niewielkie światło.
Składnik: Liść babki

Ochrona przed deszczem- guślarza nie moczy deszcz, Strefa działania czaru jest dość niewielka góra 2 metry. Guślarz rzucając czar szepcze inkantację (każdy ma inną).
Składnik- liść z drzewa

Płomień- guślarz tworzy na swej dłoni niewielki płomyk mniej więcej wielkości świecy. Nie można nim zadać obrażeń w walce lecz spokojnie można nim coś podpalić.
Składnik: Krzemień/wosk

Jak kamień w wodę: guślarz szepcze inkantację w cztery strony świata dzięki czemu praktycznie nie możliwe jest wytropienie go w terenie. Guślarz może rzucić ten czar również na niewielką grupę osób. ]
Składnik: szczypta piasku

Poblask: guślarz zaklina przedmiot dzięki czemu zaczyna on świecić niczym latarnia. Czas trwania czaru to około dwóch godzin lecz guślarz może go przerwać w dowolnym momencie.

Wywar na...: guslarz zaklina niewielką ilośc płyny w ten sposób że nabiera on różnych właściwości. Może słuzyć do leczenie biegunki jak i do usypiania. Efekt czaru mija po dniu więc musi być to szybko podana porcja.
Składniki
Na wywar usypiający- kropla miodu
Na wywar na biedunkę- sok z jagód
Na wywar znieczulający- wysuszona babka
Oczywiście jest wiele możliwych wywarów a ich siła zależy od składników miejsca tworzenia czaru i wielu innych rzeczy.

Strefa chłodu- wokół guslarza jest o 10 stopni chłodniej. Guślarz rzucając ten czar powinien znajdować się w cieniu. „Zabiera” w woreczku trochę cienia i nosi go ze sobą.
Składnik: woda

Strefa ciepła- w okół guślarza jest o 10 stopni cieplej. Powinien rzucać czar na słońcu. Chowa „ciepło” słońca do metalowego przedmiotu.
Składnik: metalowy przedmiot, krzemień

Porażenie- guslarz za pomoca dotyku razi postać tak że powoduje jej chwilową nie moc. nie jest to tosamo co paraliż gdyż dodatkowo są niewielke obrażenia. Dotyk nie musi być bezpośredni może to następować poprzez kostur. Jak zawsze siła porażenia zależy od długości czarowania lecz aby zadać już wmiarę silne obrażenia wystarczy chwila.
Składnik: kawałek srebra

Piasek w oczy: guślarz tworzy powiew który podnosi piasek i rzuca go w oczy celu. Powoduje to chwilowe oślepienie. Czar rzuca się dość krótko.
Składnik: szczypta piasku rzucona w górę

Mgła: guślarz powoduję mgłę która okrywa okolicę. Gęstośc mgły zależy od czasu rzucania czaru.
Składnik: naczynie z wodą.

Klątwa: guślarz powoduje złe samopoczucie u drugiej osoby, może powodować to nagłe napady biegunki czy nawet wymioty, czasem powstają szpetne plamy na skórze. Klątwa jest swego rodzaju rytuałem i nie da się jej rzucić od ręki. Trzeba uwarzyc bardzo cuchnący wywar i mówić długa inkantację.
Składnik: rzecz należąca do celu czaru.


Poziom 2

Więzi duszy- czarownik zaklina dwa niewielkie przedmioty i zawiesza je na sznurku dwóch osób. Dzięki temu w niewielkiej odległości od siebie mogą się porozumiewać między sobą w myślach. Podczas przekazywania myśli przedmiot daje niewielką poświatę w różnych kolor w zależności od charakteru myśli.
Składnik: muszla

Diagnoza- czarownik wnika w ciało człowieka i je diagnozuje. Co dolega choremu i jak można temu zaradzić. Gorzej działa to przy ranach lecz dzięki temu można stwierdzić czy złamana kość zrośnie się dobrze.
Składnik: błyszczące coś

Iskry- czarownik powoduje wybuch kolorowych iskier w dowolnym miejscu w odległości metra od siebie. Iskry nie mogą zadawać żadnych obrażeń raczej służą do powodowania posłuchu.
Składnik: szczypta soli

Prawdziwe widzenie- czarownik zakrywa sobie dłonią oczy poczym odsuwa dłoń, czarownik dzięki temu widzi wszystko takie jakie jest ignoruje iluzje.
Składnik: okulary

Prawdziwe słyszenie- czarownik dzięki czarowi potrafi rozpoznać jak ktoś kłamie a nawet jak nie mówi całej prawdy.
Składnik- muszla

Przeklęcie- Jest to potęzniejszy czar niż klątwa. Wynika to z tego iz można go rzucić o wiele szybciej mianowicie przez dotyk i szybką inkantację. Jeżeli czarownik zdobędzie np. włos delikwenta może za nasilać pewne skutki.
Składnik: martwy owad

Zakaz- jest to dość poteżny czar. Dzięki niemu czarownik może zakazać mówić o czymś a przy każdej takiej próbie pojawia się silny ból. Zakaz może również służyć zakazowi zbliżania się do jakiegoś miejsca bądź robienia czegoś. Czar można oczywiście przełamać i nie trwa on wiecznie. Trwa tydzień przy zakazie mówienia o czymś do kilku godzin przy zakazie robienia czegoś.
Składnik: supeł


Strach- czarownik zsyła strach na dowolną istotę. Może być to zarówno koń jak i człowiek. Czar powoduje silny napad strachu często prowadzący do skrajnych zachowań.
Składnik- kość
Strzała- mag wypuszcza „strzałę” z własnych dłoni. Strzała jest bardzo szybka przez co wbija się w nawet bardzo twarde pancerze. Po ciosie pozostaje wyłącznie grot przez co bardzo trudno pozbyć się efektu czaru.
Składnik: grot strzały

Pył- pyl wcześniej musi być przygotowany, jest to mieszanka prostych ziół zaprawiona niewielką ilością alkoholu..Czarownik tworzy chmurę pyłu a pył działa na każdego tak samo(oprócz samego czarownika) Pyl powodowac może różne rzeczy- uśpienie, chwilowy paraliż, chwilowe oślepienie- a wszystko zależy od składników
Składniki:
Na usypiający- jagody jałowców
Oślepiający- kwiaty jaskru
Paraliżujący- pajęczyna

Atak- czarownik wnika do umysłu przeciwnika podczas snu. Może czytać w myślach poprzez marzenia senne.
Składnik: błyszczący przedmiot
Ponadto czarownik tworzy znacznie silniejsze czary od guślarza. Potrafi sprawić aby „żądło” zapłonęło bądź zamrażało.

Czarnoksiężnik

Wezwanie mary- czarnoksiężnik przyzywa ducha z zaświatów. Może mu powierzyć zadanie np. sprawdzenie co kryje się za rogiem. Rzadko kiedy duchy robią to bezinteresownie na ogół jest to załatwienie za nich sprawy w okolicy.
Składnik- szczypta ziemi z grobu

Paraliż- Czarnoksiężnik powoduje nagły krótkotrwały paraliż całego ciała. Czar rzuca się krótko lecz im dłużej się czaruje tym dłużej działa czar.
Składnik: igła ze świerka

Tarcza ognia- czarownik tworzy ścianę ognia w odległości około dwóch metrów od siebie. Ściana może przybierać różne kształty. Może być i zaporą na moście jak i w wąskim tunelu.
Składnik: krzemień i wstążka

Kruszenie- czar powoduje niszczenie jakiegoś przedmiotu w zasięgu wzroku magika. Może to być dzban który pęknie równie dobrze może to być lina która się przerwie. Oczywiście większość z tych rzeczy nie stanie się od razu tylko przy ich używaniu.
Składnik - kawałek gliny którą należy stłuc

Cios- jest to niezwykle silny powiew który poderwie do góry nawet dorosłego człowieka w lekkiej zbroi. Czarownik rzuca ten czar dość krótko wykrzykując swą inkantację oraz wyciągając rękę.

Zasklepianie rany- czarownik kładąc dłonie na ranie całkowicie ją zasklepia. Nie działa to jednak na obrażenia wewnętrzne.
Składnik- igła i nić

Aura antymagiczna- aura ta zabrania rzucać czarów w obrębie 20 metrów. Czarnoksięznicy mogą rzucić ten czar tak aby być poza jego zasięgiem.
Składnik- kółko

Duszenie- czarnoksiężnik puszcza czarny dym w kierunku twarzy przeciwnika. Ten nie mogąc zaczerpnąć świeżego powietrza dusi się.
Skladnik: popiół

lalka vo-doo(czy jak się to tam pisze)- wiadomo oco chodzi...

Guślarze posługują się w duże mierze okultyzmem co zwiększa siłę ich czarów... tak samo nie muszą używac składników ale to i przyśpiesza i wzmacnia działanie czaru


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marbit dnia Sob 19:45, 01 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIHO
Gość






PostWysłany: Pią 22:30, 30 Cze 2006    Temat postu:

Mar, zywcem zerzniete z warhammera sie niektore...jesli nie znakomita wiekrzosc....
Powrót do góry
Marbit
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Pią 22:54, 30 Cze 2006    Temat postu:

kilka podstawowych tak...reszta wymyślona:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin